La marca és un nom, un terme, una senyal, un símbol, un disseny, o una combinació d’aquests que identifica productes i serveis d’una empresa i els diferencia dels competidors. S’ha convertit en una de les variables estratègiques més importants d’una empresa en l’entorn econòmic actual.
Això es deu a que s’ha passat de comercialitzar productes a vendre sensacions i solucions, no només els atributs del producte, sinó els intangibles i valors emocionals vinculats a aquest.
Actualment la qualitat, costos i atributs dels productes s’assemblen més entre si i és més difícil per als consumidors distingir-los. La marca és el principal identificador del producte, i alhora un aval que el garanteix, en construir una veritable identitat i relació emocional amb els consumidors.
Lluís Morillas no és només un dissenyador; també dóna nom a una de les empreses especialitzades en disseny de marques de més prestigi del país.
Els seus projectes formen part de la nostra memòria col·lectiva: Pans & Company, Nescafé, Spanair… I és responsable també del disseny de la nova imatge d’Unnim.
Ara pots conèixer en primera persona com Lluís Morillas ha convertit l’herència del seu pare, Antoni Morillas, un dels pioners del disseny a l’Estat, en l’empresa líder del brand design.
Dimarts 8 de febrer del 2011, a les 7 de la tarda.
a la Biblioteca Vapor Badia (Sabadell),
Carrer de Tres Creus, 127-129
08202 Sabadell
TANCADA LA INSCRIPCIÓ
L’aforament limitat a 120 places totalment esgotades!!
Per apuntar-t’hi has d’escriure a: adg@adg-fad.org
Organitzen i col·laboren
ADG-FAD
Escola Illa
ESDi
Cèl·lula, disseny gràfic, etc.
Xarxa Onion
Cambra de Comerç de Sabadell
Ajuntament de Sabadell
Retroenllaç: Tweets that mention I tu que vens… solucions o sensacions?. Morillas, una marca que fa marques « -- Topsy.com
La solucions tenen la vida molt curta en la nostra memòria.
Les sensacions ens commouen i deixen petja en la nostra memòria emocional.
Totes dues ens calen per viure amb satisfacció
És exactament això. Gracies Sophia!!!